Стаття «Про захист прав споживачів» говорить про те, що покупець може зробити повернення непродовольчих товарів певної якості особі, у якої їх придбав. Для цього у нього є 15 діб з дня покупки. Приймається товар без ознак користування. До нього повинні додаватися чек і всі його складові, якщо такі є.
Гарантія на взуття налічує 31 день з моменту придбання. Якщо ж мова йде про структурні руйнування, які виникли через використання фірмою неякісних деталей, термін збільшується до 2-х років. Наприклад, це можуть бути тріщини на підошві, розриви зовнішнього матеріалу без впливу із зовні, відрив підошви від основної частини пари.
До структурних руйнувань відносяться розриви у верхній області взуття, руйнування підошви глибокими тріщинами або сколами і інші порушення цілісності конструкції, які виникли не в результаті неправильного користування. Тоді вони прямо вказують на те, що виробник використовував в роботі матеріали і фурнітуру низької якості.
Згідно з Постановою уряду, гарантійний термін на взуттєву продукцію, яка куплена до початку конкретного сезону, обчислюється згідно з наступним графіком:
• 1 листопада-1 березня - зимовий період, гарантія вступає в силу з 1 листопада;
• 1 березня-1 травня - весняний період, гарантія починає діяти з 1 березня;
• 1 травня-1 вересня - літній період, гарантія вступає в силу з 1 травня;
• 1 вересня-15 листопада - осінній період, гарантія бере відлік з 1 вересня.
Гарантія не діє для другорядних деталей, несправність яких не тягне за собою відсутність можливості використовувати взуття далі. До них відносяться устілки, набійки, шнурівка, декоративне оздоблення, шкіряні елементи.
У рішенні рекламаційних суперечок важливо, щоб:
• повернене взуття було чистим;
• пара мала в комплекті всі складові;
• була присутня індивідуальна упаковка для товару.
Під повернення по гарантії не підпадає взуття в наступному стані:
• Зі слідами тривалого носіння;
• З дефектами, які виникли внаслідок неправильного користування;
• З несправностями, що виникли через недбале використання, застосування надмірної сили, коли одягали або знімали пару (зламані застібки, відірвані пряжки, гудзики);
• З поганим зовнішнім виглядом через будь-якого роду вплив. Сюди можна віднести розрізи, вм'ятини, сліди від вогню, хімічних речовин, подряпини;
• З деформацією внаслідок неправильної сушки або неакуратної носки, що втратила презентабельний вигляд в результаті використання агресивних хімічних речовин, які не призначені для взуттєвих виробів (розчинників, засобів для виведення плям, миючих засобів);
• З ознаками ремонту до повернення в магазин. Наприклад, після зміни набойок, закріплення металевих елементів, приклеювання профілактичної підметки і інших косметичних дефектів. Тут мається на увазі втручання, яке не привело до утворення вад;
• При відсутності зламаної або пошкодженої складової;
• Якщо взуття або чек мають невідоме маркування або позначки.
Взуття нашого бренду відрізняється високою зносостійкістю і відмінною якістю матеріалів. Різного роду претензії від Покупців до нас надходять дуже рідко. Якщо подібна ситуація виникає, то ми намагаємося знайти компроміс, навіть в тому випадку якщо Покупець не має рації. У прийнятті рішень, ми керуємося діючими положеннями Законодавства.